×

Căutăm Manager de comunicare și consiliere filantropică

Fundațiile comunitare îşi doresc oraşe pline de viaţă, cu oameni activi şi implicaţi, care iau iniţiativa pentru a transforma comunitatea în care locuiesc. Organizaţii locale care dezvoltă filantropia, iniţiativa şi spiritul comunitar, fundaţiile comunitare oferă suport financiar pentru proiecte locale. Viitorul coordonator de programe al Federaţiei Fundaţiile Comunitare din România va avea un impact direct în succesul fundaţiilor comunitare şi, implicit, al comunităţilor locale din România.

 

Locul desfășurării activității: remote sau sediul din București, cu disponibilitate de deplasare în țară și în afara țării de până la 10% din timpul de lucru.

Perioada postului: nedeterminată

Disponibilitatea postului: imediat

Norma: 8 ore pe zi

 

SCOPUL POSTULUI:

Managerul de proiect din cadrul Federației Fundațiile Comunitare din România este responsabil de comunicarea organizațională și consiliere filantropică în raport cu partenerii 

RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI:

  • Elaborează, implementează și coordonează strategia de comunicare a Federației și a programelor;
  • Organizează întâlniri cu potențiali parteneri și finanțatori, oferă consiliere filantropică, suport în dezvoltarea de fonduri noi și contribuie în implementarea strategiei de fundraising;
  • Asigură managementul de conținut al website-urilor și al platformelor social media;
  • Creează conținut de comunicare pentru diverse materiale de promovare (prezentări, articole, comunicate de presă, web content, newsletters etc);
  • Oferă suport în organizarea evenimentelor online și offline inițiate de echipa organizației;
  • Dezvoltă și cultivă relații cu mass-media (locală și națională, scrisă/radio/TV/bloggeri) în vederea promovării mesajelor organizației.
  • Dezvoltă și cultivă relații de parteneriat în vederea susținerii si finanțării programelor Federației
  • Cultivă comunitatea de practică a comunicatorilor la nivelul rețelei;
  • Cunoaşte şi respectă normele PSI şi de protecţie a muncii;
  • Respectă prevederile legislației pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulație a acestor date.

CERINȚE:

  • Experiență anterioară în domeniul comunicării de minim 3 ani;
  • Bune competențe de organizare, coordonare, planificare și supervizare
  • Abilități de leadership și lucru în echipă
  • Bune abilități de comunicare scrisă și verbală, de relaționare și socializare
  • Bună cunoaștere a limbii engleze
  • Bune abilități de operare pe computer
  • Experiență de lucru cu WordPress, Facebook, Mailchimp etc;
  • Foarte bune abilități de gestionare a rețelelor de socializare;
  • Experiența de lucru cu rețele, echipe aflate la distanță sau alte structuri asociative constituie un avantaj
  • Experiență anterioară în poziții sau echipe de dezvoltare (scriere de proiecte sau fundraising) constituie un avantaj.
  • Receptivitate, proactivitate, flexibilitate şi creativitate.

BENEFICII:

  • Salarizare competitivă, oportunități de creștere
  • Oportunități de formare continuă în țară si în străinătate
  • Mediu de lucru dinamic, expunere națională și internațională
  • Oportunitatea de a acționa ca un agent al schimbării și un ambasador al mișcării filantropice din România

PROCESUL DE SELECȚIE AL CANDIDATULUI:

Aplicația va cuprinde scrisoare de intenție, CV și datele de contact a două persoane care pot oferi recomandări pentru experiențe relevante postului.

Aplicațiile vor fi trimise la adresa office@ffcr.ro până la data de 04.09.2022

Contact pentru întrebări și informații suplimentare: office@ffcr.ro

Mult succes!

 

DESPRE ORGANIZAȚIE:

SCOPUL Federaţiei “Fundaţiile Comunitare din România” este de a reprezenta la nivel naţional interesele fundaţiilor comunitare din România care adoptă, respectă misiunea, obiectivele, principiile şi standardele FFCR; de a cultiva şi dezvolta filantropia strategică la nivel local; de a susţine actorii interesaţi să investească în comunitatea lor; de a contribui la crearea unei societăţi cu indivizi responsabili social şi având comportament filantropic, interesaţi de dezvoltarea comunităţii lor şi care să promoveze o colaborare echilibrată, respectuoasă şi în beneficiu mutual între persoane, sectorul non-profit, mediul de afaceri şi instituţiile publice.

Federaţia “Fundaţiile Comunitare din România” a fost înființată în 2012 și are la acest moment 18 membri: Fundația Comunitară Banatul Montan, Fundația Comunitară Buzău, Fundația Comunitară Cluj, Fundația Comunitară Odorheiu Secuiesc, Fundația Comunitară Covasna, Fundația Comunitară Mureș, Fundația Comunitară București, Fundația Comunitară Iași, Fundația Comunitară Sibiu, Fundația Comunitară Oradea, Fundația Comunitară Bacău, Fundația Comunitară Prahova, Fundația Comunitară Țara Făgărașului, Fundația Comunitară Galați, Fundația Comunitară Dâmbovița, Fundația Comunitară Brașov, Fundația Comunitară Timișoara, Fundația Comunitară Vâlcea.

X