×

Angajăm Network Manager

Îți iei energia din conexiunea cu cei din jur și ai drag de comunitate? Căutăm un Network Manager cu energie, expertiză și empatie care să se alăture echipei noastre la Federația Fundațiile Comunitare din România (FFCR), pentru a fi aproape de cele 16 fundații comunitare din rețeaua FFCR și echipele lor și a ne sprijini să creștem și să transformăm comunități în bine #împreună.

Unde? Rolul este remote-friendly. Poți lucra în București, de la biroul nostru din centru, sau remote, cu disponibilitate de deplasare în țară și în afara țării de până la 10% din timp.

Perioada: nedeterminată

Norma: full-time, 8 ore pe zi, program flexibil

Salariu: 10.000 RON brut

Rolul în rețeaua fundațiilor comunitare

Fundațiile comunitare îşi doresc oraşe pline de viaţă, cu oameni activi şi implicaţi, care iau iniţiativa pentru a transforma comunitatea în care locuiesc. Organizaţii locale care dezvoltă filantropia, iniţiativa şi spiritul comunitar, fundaţiile comunitare oferă suport financiar și îndrumare pentru proiecte locale. La nivel național, Federația Fundațiile Comunitare din România (FFCR) reprezintă și sprijină fundațiile comunitare pentru a genera schimbare socială în comunitățile lor.

Prin activitatea sa, Network Manager-ul FFCR contribuie direct la succesul fundaţiilor comunitare şi, implicit, la dezvoltarea comunităţilor locale din România. Rolul este parte din Echipa Executivă FFCR, și colaborează îndeaproape atât cu colegii din echipa executivă: manageri de program,  manager de comunicare, asistent de comunicare, manager financiar, cât și cu membrii rețelei: directori executivi, grant manageri și coordonatori de comunicare din echipele fundațiilor comunitare, sub coordonarea directorului executiv al FFCR.

Responsabilități

  • Creezi și cultivi relațiile cu membrii rețelei. Coordonezi procesele de induction colegii noi din echipele fundațiilor, identifici nevoile de suport din rețea pentru integrarea în job a noilor colegi, oferi asistență și coordonezi răspunsul la solicitări diverse din partea fundațiilor;
  • Coordonezi procesele de colectare și analiză de date din rețea, atât pentru realizarea raportului anual al federației cât și pentru alte studii și analize ale FFCR;
  • Mapezi nevoile membrilor din rețea și integrezi insight-urile în dezvoltarea și rafinarea programelor de suport pentru rețea;
  • Colaborezi cu membrii echipei executive pentru a integra perspectivele și nevoile din rețea în dezvoltarea proceselor și programelor federației;
  • Gestionezi baza de resurse și informații pentru rețea – curatoriezi conținutul, facilitezi utilizarea resurselor și promovezi conținutul către fundații, adaugi conținut nou. Asiguri actualizarea informațiilor relevante privind fundațiile comunitare din rețeaua federației;
  • Coordonezi comitetul național de standarde care aplică procesul anual de evaluare pentru fundațiile comunitare membre;
  • Coagulezi și activezi comunitățile de practică din rețea dedicate temelor de interes pentru membri și organizezi întâlniri tematice pentru transfer de know-how și bune practici;
  • Te implici în dezvoltarea, îmbunătățirea și operaționalizarea politicilor și procedurilor care se aplică federației și membrilor, colaborezi cu fundațiile pentru adopția lor;
  • Contribui la acțiunile de fundraising și dezvoltarea aplicațiilor pentru susținerea programelor federației;
  • Acorzi suport asistentului de comunicare pentru comunicarea internă către rețea și suport în realizarea materialelor de comunicare și de program ale federației;
  • Coordonezi organizarea adunărilor generale cu membrii federației;
  •  

    Coordonezi, cu sprijin din echipă și din rețea, organizarea Conferinței Naționale a Fundațiilor Comunitare, eveniment ce are loc o dată la 2 ani. (design și dezvoltare concept, mapare resurse, management logistic, managementul experienței participanților, follow-up);

  • Mapezi experții externi care pot contribui la procese de suport și dezvoltarea capacității pentru membrii federației;

Abilități și competențe cheie

  • Managementul relațiilor și coordonare de rețele;
  • Adaptabilitate și leadership informal;
  • Comunicare empatică și facilitare;
  • Abilități de project management și organizare de evenimente;
  • Abilități analitice și de organizare a datelor;
  • Capacitatea de a construi și cultiva relații pe termen lung cu diverse tipuri de actori: echipe locale, experți externi, finanțatori;
  • Abilități excelente de comunicare și relaționare;
  • Abilități de facilitare și lucru în echipă;
  • Gândire analitică, ​​strategică și orientată către soluții;
  • Atitudine proactivă, dorință de a învăța și de a contribui;
  • Adaptabilitate și autonomie;
  • Empatie și deschidere față de nevoile și provocările membrilor rețelei;
  • Atenție la detalii, dar și capacitate de a avea o viziune de ansamblu asupra proceselor rețelei;
  • Cunoștințe de utilizare a unor platforme colaborative și de gestionare a datelor. (ex. Google Workspace, CRM-uri, alte instrumente digitale);
  • Competențe de redactare, analiză și raportare;
  • Disponibilitate pentru deplasări în țară și ocazional în afara țării, până la 10% din timp.

Experiență și calificări relevante

  1. Studii superioare în domenii precum științe sociale, management, filantropie, comunicare sau domenii conexe.
  2. Experiență de minimum 3 ani în coordonare de comunități sau rețele în roluri similare: management de rețea, coordonare proiecte, advocacy în sectorul ONG sau management organizațional. Experiență în coordonarea unor procese complexe sau dezvoltare organizațională constituie un avantaj.
  3. Cunoștințe despre sectorul non-profit și al fundațiilor comunitare, despre filantropie și dezvoltare comunitară. Experiența de lucru într-o organizație non-profit sau în domeniul filantropiei constituie un avantaj.
  4. Experiență în facilitarea întâlnirilor, workshop-urilor și evenimentelor de transfer de know-how.
  5. Cunoașterea limbii engleze

Beneficii

  • Salarizare competitivă, oportunități de creștere; salariul brut de 10.000 lei
  • Program de lucru flexibil, remote-friendly;
  • Oportunități de formare continuă în țară și în străinătate;
  • Mediu de lucru dinamic, expunere națională și internațională;
  • Oportunitatea de a acționa ca un agent al schimbării și un ambasador al mișcării filantropice din România.

Cum poți aplica?

Trimite-ne până pe 24 ianuarie 2025 pe adresa office@ffcr.ro CV-ul tău, alături de răspunsuri la cele două întrebări de mai jos și datele de contact a două persoane care pot oferi recomandări pentru experiențe relevante rolului.

  1. Ce te califică pentru acest rol? Ce experiență și expertiză ai acumulat în crearea și cultivarea unor rețele sau comunități?
  2. Poți împărtăși o inițiativă reper pentru tine prin care ai contribuit la dezvoltarea unei comunități sau a unor procese de knowledge management în cadrul organizației?

Vom organiza interviuri pe măsură ce primim aplicațiile. Pentru întrebări sau informații suplimentare, ia legătura cu noi la office@ffcr.ro.

Mult succes!


Despre FFCR
Federația Fundațiile Comunitare din România (FFCR) a fost fondată în 2012 și are rolul de a reprezenta la nivel naţional interesele fundaţiilor comunitare din România care adoptă, respectă misiunea, obiectivele, principiile şi standardele FFCR – de a cultiva şi dezvolta filantropia strategică la nivel local; de a susţine actorii interesaţi să investească în comunitatea lor; de a contribui la crearea unei societăţi cu indivizi responsabili social şi având comportament filantropic, interesaţi de dezvoltarea comunităţii lor şi care să promoveze o colaborare echilibrată, respectuoasă şi în beneficiu mutual între persoane, sectorul non-profit, mediul de afaceri şi instituţiile publice. Rețeaua FFCR are în prezent 16 fundații comunitare active, însumând peste 10.000 de proiecte și 110 milioane de lei în investiții comunitare. Află mai multe.

Sursa foto: Mikey Harris, Unsplash

X