Ai experiență de minim un an în financiar și drag de comunitate? Căutăm un Manager Financiar care să se alăture echipei noastre la Federația Fundațiile Comunitare din România (FFCR), pentru a coordona activitățile financiare ale organizației și ale proiectelor pe care le derulăm prin rețeaua de fundații comunitare din țară.
Unde? Rolul este remote-friendly. Poți lucra în București, de la biroul nostru din centru, sau remote (cu disponibilitate de deplasare în țară și în afara țării de până la 10% din timp)
Perioada: nedeterminată
Norma: 6 ore pe zi, program flexibil
Salariu: 7900 RON brut
Rolul în rețeaua fundațiilor comunitare
Fundațiile comunitare îşi doresc oraşe pline de viaţă, cu oameni activi şi implicaţi, care iau iniţiativa pentru a transforma comunitatea în care locuiesc. Organizaţii locale care dezvoltă filantropia, iniţiativa şi spiritul comunitar, fundaţiile comunitare oferă suport financiar pentru proiecte locale. La nivel național, Federația Fundațiile Comunitare din România (FFCR) reprezintă și sprijină fundațiile comunitare pentru a genera schimbare socială.
Prin activitatea sa, coordonatorul financiar al FFCR are un impact direct în succesul fundaţiilor comunitare şi, implicit, al comunităţilor locale din România. Rolul este parte din Echipa Executivă FFCR, și colaborează cu managerii de program, cu managerul de rețea și managerul de comunicare, sub coordonarea directorului executiv.
Responsabilități
- Participi la crearea și apoi asiguri monitorizarea continuă a execuției a bugetelor aferente programelor organizatiei.
- Elaborezi rapoartele financiare ale organizației și arhivezi documentele în format fizic și electronic Realizezi rapoartele financiare către finanțatori ale programelor organizației aflate în derulare, în concordanță cu normele și contractele în vigoare;
- Minimizezi expunerea la riscuri prin aplicare/dezvoltare de instrumente financiare de control și gestiune (proceduri, instrucțiuni, procese);
- Implementezi și folosești metodologii de urmărire a activității: cash-flow previzionat, centre de cost, execuție bugetară etc;
- Efectuezi și monitorizezi plățile/încasările, întocmești actelor de înregistrare financiară a tuturor operațiunilor financiare și monitorizezi fluxul monetar;
- Centralizezi facturile, verifici deconturile și evidența altor documente contabile;
- Gestionezi în plan administrative resursele umane din cadrul organizației (pontaje, verificare stat de plata, fișe de post, gestionare contracte, plată salarii și taxe aferente, norme SSM, medicina muncii);
- Ești responsabil(ă) de verificarea, întocmirea, evidența și supervizarea din punct de vedere financiar a contractelor organizației;
- Furnizezi informații financiare și operaționale cheie către Directorul Executiv/ Președintele Consiliului Director / Consiliul Director;
- Verifici și revizuiești rapoartele auditorilor interni sau externi și acorzi asistență auditorului contractat;
- Răspunzi de relațiile cu firma de contabilitate și cu băncile contractate;
- Oferi suport în organizarea logistică a evenimentelor (identificare locații, solicitare oferte, management contracte etc) și a tuturor activităților derulate în cadrul organizației;
- Oferi suport în centralizarea și prelucrarea datelor anuale organizaționale la nivel național;
- Ești responsabil(ă) de implementarea normelor privind protecția datelor cu caracter personal (GDPR) și normelor privind prevenirea și combaterea spălării banilor în organizație;
- Cunoști și respecți normele PSI și de protecție a muncii, precum și prevederile legislației pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
Cerințe
- Experiență de minim un an în activități similare;
- Bune abilități de comunicare scrisă și verbală, de relaționare și socializare;
- Abilități de lucru autonom eficient dar și abilități de lucru în echipă;
- Capacitate de a respecta termene limită;
- Atenție către detalii;
- Bune abilități de operare pe computer;
- Bună cunoaștere a limbii engleze;
- Bune cunoștințe de management financiar, contabilitate primară și legislație privind PSI, SSM, GDPR, AML
Beneficii
- Salarizare competitivă, oportunități de creștere; salariul brut de 7900 lei
- Program de lucru flexibil, remote-friendly (cu laptop și imprimantă de la noi);
- Oportunități de formare continuă în țară și în străinătate;
- Mediu de lucru dinamic, expunere națională și internațională;
- Oportunitatea de a acționa ca un agent al schimbării și un ambasador al mișcării filantropice din România.
Cum poți aplica?
Trimite-ne până pe 24 ianuarie 2025 pe adresa office@ffcr.ro CV-ul tău, alături de răspunsuri la cele două întrebări de mai jos și datele de contact a două persoane care pot oferi recomandări pentru experiențe relevante rolului.
- Ce te califică pentru acest rol? Ce experiență și expertiză ai acumulat în dezvoltarea și implementarea de procese financiare în cadrul unei organizații?
- Poți împărtăși o inițiativă reper pentru tine prin care ai contribuit la dezvoltarea unor procese în cadrul organizației?
Vom organiza interviuri pe măsură ce primim aplicațiile. Pentru întrebări sau informații suplimentare, ia legătura cu noi la office@ffcr.ro.
Mult succes!
Despre FFCR
Federația Fundațiile Comunitare din România (FFCR) a fost fondată în 2012 și are rolul de a reprezenta la nivel naţional interesele fundaţiilor comunitare din România care adoptă, respectă misiunea, obiectivele, principiile şi standardele FFCR – de a cultiva şi dezvolta filantropia strategică la nivel local; de a susţine actorii interesaţi să investească în comunitatea lor; de a contribui la crearea unei societăţi cu indivizi responsabili social şi având comportament filantropic, interesaţi de dezvoltarea comunităţii lor şi care să promoveze o colaborare echilibrată, respectuoasă şi în beneficiu mutual între persoane, sectorul non-profit, mediul de afaceri şi instituţiile publice. Rețeaua FFCR are în prezent 16 fundații comunitare active, însumând peste 10.000 de proiecte și 110 milioane de lei în investiții comunitare. Află mai multe.
Sursa foto: Mikey Harris, Unsplash